Ngorongoro krater

17 oktober 2017 - Karatu, Tanzania

Jambo! Vandaag gaan we de krater in op zoek naar de neushoorn. Een afdaling van 600 meter, een stijle weg naar beneden. Eenmaal beneden al genoeg gnoes en een heleboel gezellige Gazelles en een hoop zebra's in diverse soorten landschappen. Na 3 uur rondrijden en zoeken en zoeken zagen we dan eindelijk in de verte de Neushoorn met baby neushoorn. We kunnen m dus afvinken. Een eindje verder stonden er 10 jeeps stil dus daar moest wel wat te zien zijn. Een leeuw liep tussen de jeeps door op zoek naar schaduw zo vertelde onze chauffeur Jimmy. Toch spannend want we konden hem zo aanraken vanuit de jeep.... na de lunch zijn we richting Karatu gereden zodat we morgen niet meer zo ver hoeven te rijden richting het vliegveld van Arusha. Aangekomen ( volgens Jolanda 3 kilo) bij de plantation lodge rond 4. Tjonge jonge, dat was afzien😉. Eem prachtige 'villa' hadden we tot onze beschikking met zijn allen. S avonds een Bbq in de tuin met acrobaten en live muziek. Wat genieten wij toch van deze bijzondere reis met zijn allen.... Ook is Cas zijn tand eruit gegaan. Deze tand hebben we de naam Tandzania gegeven

1. Rob, Femke, Marijn, Fedde & Janne:
    18 oktober 2017
    ✅ the big five in the pocket!
    Ben benieuwd naar foto van de neushoorn 🦏! X
  2. Theo en Karin:
    18 oktober 2017
    Jambo! Joepie! Genieten! We zijn benieuwd naar de foto’s.
    Groetjes💋
  3. Nelleke:
    18 oktober 2017
    Ja, van de neushoorn maar ook van de villa,haha.
  4. Ine en henk:
    18 oktober 2017
    Wat n verhaal dit vergeet je nooit meer leuk verslag
  5. Irma:
    18 oktober 2017
    Twee zwarte neushoorns, dat is erg bijzonder. Geniet van Zanzibar!