Tijd om de vakantie af te sluiten

22 oktober 2017 - Zanzibar, Tanzania

Vandaag al weer de laatste dag van deze bijzondere reis. Jammer dat het bewolkt is en er af en toe wat regen uit de lucht komt vallen. Dat mag de pret niet drukken en de kinderen genieten nog van het zwembad. Na een lunch op het strand is het tijd om te douchen en de laatste spullen in te pakken. Om 18.00 uur vertrekken we met de taxibusje richting Het vliegveld van Zanzibar wat een spannende rit is in het donker. Blij als we op het vliegveld zijn. Van 21.50 tot 22.55 uur vliegen we naar Nairobi waar we moeten overstappen naar het KLM vliegtuig dat om 23.55 uur naar Schiphol vliegt. Dat was nog best haasten. Zeker omdat Cees en Riet een mooie bronzen neushoorn hebben gekocht en deze in de handbagage alle controle poortjes laten rinkelen. Het is nu dus al een neushoorn met geschiedenis. Net op tijd halen we onze vlucht en zitten we gezellig naast Franca en Jos met de kids die hun vakantie in Kenia achter de rug hebben. Na een vlucht met veel turbulentie landen we in de ochtend rond 7 uur op Schiphol. Moe maar een geweldige ervaring rijker zijn we rond 10 uur weer thuis. Een reis om nooit te vergeten en bijzonder dit met zijn allen mee te mogen maken. Hakuna Matata

1. Anita van Baast 😀:
    23 oktober 2017
    Ik heb genoten van jullie verhalen. Jammer voor jullie dat het voorbij is, maar geluklig kunnen jullie op een geweldige reis terugkijken